>


Join us here
Free advertising

nuffnang ads

TAXI RIDE BY DOLL TGS.2 ROUND RM10 FREE STICKER TGS MOTO

TAXI RIDE BY DOLL TGS.2 ROUND RM10 FREE STICKER TGS MOTO

DOLL TGS DRIFTER

DOLL TGS DRIFTER

Friday, March 23, 2012

cerita drift dunia.menarik pelumba-pelumba tempatan

salam perpaduan salam sukan malaysia.kembali kite lg ke blog drift from malaysia.satu sukan global yg baru tetapi pantas mendapat tempat di hati pengemar sukan lumba kereta drift hari ini termasuk di malaysia.DRIFT! belom ada istilah yg khas dalam bahasa malaysia untuk drift.ada yg pgl teknik apongan teknik hanyut.xkn kite nk pgil teknik hanyut pulak kn xbpa menarik la.pngil drift pon da cukup.ok mengikut recod,acara pertama perlumbaan khusus untuk drift iaitu D1 GRAND PRIX diadakan di jepun pada 1988, populariti lumba drift ini bagaimana pon tak meluas sehingga penerbitan 1 filem dari hongkong yg berjudul THE INITIAL D pada 2005 yg diadaptasi kan dari majalah komik mangga dan animasi jepun dari judul yg sama.kalo selama ini sukan drift hanya disertai oleh orang2 yg sama sahaja,dengan bantuan media popular seperti filem seumpama nye.tapi kini menarik lebih ramai anak2 muda berkecimpung di dalam sukan ini,malangnye ada segelintir yg memilih jln raya awam untuk drift,mereka ini la yg membawa persepsi negatif masyarakat terhadap sukan drift ini.drift la di trak yg ada di malaysia ini.drift adalah merbahaya dilakukan di tmpat awam.apakah jenis kenderaan drift yg sesuai untuk drift? ciri2 utama ia hendak la mengunakan transmisi manual dan memiliki pacuan roda belakang dengan LSD (limited slip differential).ini saje kot yg aku tau serba sedikit....maju la sukan drift di malaysia salam

No comments:

Post a Comment

WIDGET

gua blog.com

moto drift

t.djan drifter

TEKNIK DRIFT DARI JEPUN

polis vs drifter giler

bmw 325 turbo drift

excdent drift

mustang gt vs ae86

jepun drifter terbaik

drift from malaysia

CARA BUAT DONAT

gadis track

drift terbaik

drift terbaik

drift terbaik

drift terbaik

drift terbaik

drift terbaik

drift terbaik

samsung galaxys

Peranti yang dilabelkan dibawah keluarga peranti untuk mengakses internet ini memfokuskan kepada memudahkan para pengguna memainkan video dan audio, selain pada masa yang sama mengakses pelbagai aplikasi dan juga melayari internet dengan mudah.

Seperti telefon pintar mereka, ia turut menggunakan Android, dan dijana menggunakan Android Gingerbread padanya. Cuma berbeza daripada telefon pintar mereka adalah ia tidak boleh digunakan untuk membuat panggilan. Namun, perkara ini mungkin boleh diatasi dengan aplikasi seperti Skype, Google+ Hangout+, ataupun aplikasi yang dibangunkan tempatan seperti YesLife dan sebagainya.

Dari segi spesifikasi, ia membawakan skrin seluas 4.2-inci WVGA TFT, cip pemprosesan 1.0GHz, kamera 2-megapixel. Ia turut didatangkan dengan kandungan tambahan daripada EA, iaitu permainan eksklusif untuknya.

Apabila ditanya berkenaan bilakah Galaxy S WiFi akan tiba ke Malaysia, Samsung mengatakan mereka mensasarkan pada suku tahun kedua. Namun ia masih lagi pada peringkat perbincangan awal, dan mungkin tarikh tersebut akan berubah kelak.

]]>

angry birds

Angry Birds telah menjadi salah satu permainan yang dikenali hampir semua pengguna peranti pintar seluruh dunia, dan ada yang telah bosan dengannya. Namun, untuk menarik kembali semua pemain, baru dan lama, kini Rovio berusaha mempromosikan sepenuhnya permainan terbaru mereka yang akan dilancarkan pada minggu hadapan, Angry Birds Space.

Setelah beberapa video promosi berkenaan dengan Angry Birds : Space dikeluarkan oleh mereka, hari ini, Rovio memuat-naik video baru ke laman YouTube mereka, mempromosikan watak burung berwarna merah, disamping memperlihatkan permainan ringkas pada Angry Birds : Space.

Melalui Angry Birds : Space, Rovio membawakan permainan baru yang dipengaruhi graviti, dan disasarkan untuk menetapkan sebuah standard permainan baru. Ia bakal dilancarkan secara rasminya pada 22 Mac kelak, selain turut membawakan kandungan eksklusif bersama pihak Samsung, melalui Galaxy Note.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...